דרעי סופד למרן רה"י: "איש של שלום, ברח ממחלוקות"

המהדורה המרכזית No Comments on דרעי סופד למרן רה"י: "איש של שלום, ברח ממחלוקות"

יו"ר ש"ס אריה דרעי סופד אצל מימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי למרן הגרב"מ זצ"ל: "נפשי נקשרה בנפשו מהרגע הראשון. הוא טיפח וגידל את כולם כמו בנים באהבה ומסירות גדולה. היינו באים לשמוע אצלו חבורות בקדשים. המשכתי איתו בקשר הדוק מאוד כל השנים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ש"ס, אריה דרעי שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וספד למרן רה"י הגרב"מ אזרחי זצ"ל: "נפשי נקשרה בנפשו מהרגע הראשון. החום והיחס שהוא נתן לנו. הוא טיפח וגידל את כולם כמו בנים באהבה ומסירות גדולה. היינו באים לשמוע אצלו חבורות בקודשים. המשכתי איתו בקשר הדוק מאוד כל השנים. לאחר מכן הכרתי אותו למרן. הם כיבדו אחד את השני מאוד. כשקמה התנועה הקדושה הוא היה איתנו מהיום הראשון, ברבים. גם בתקופות קשות".

דרעי סיפר: "הייתי בבית החולים לבקר אותו, בפעם האחרונה בין ר"ה ליוה"כ. הוא כבר לא יכול היה לדבר. הוא לחש אבל המסר שלו היה חזק מאוד תפס לי את היד ו'צעק' 'רק לוותר, לוותר ולברוח ממחלוקת'. שוב ושוב. כל חייו היה איש של שלום. ברח ממחלוקת".

עוד הוסיף יו"ר ש"ס: "אין מי שהכניס בדור הזה את המתיקות וההתלהבות מהתורה כמותו. את כוח הדיבור שלו כולם מכירים. הוא החיה את הדברים. כושר ההגדרה שלו במשפט אחד לדברים עמוקים ביותר, יחיד בדורו. אין לי ספק שמיתתו מכפרת על הדור".



0 תגובות